В Адреналін Сіті презентували унікальну соціальну рекламу

21 червня у Культурно-розважальному комплексі Адреналін Сіті відбулась презентація соціальної реклами, яка привертає увагу до проблеми кермування в нетверезому стані.

Ролики створені у співпраці Патрульної поліції Луцька та Соціальної ініціативи Андрія Покровського «МИ СВІДОМІ» за підтримки КРЦ Адреналін Сіті.
Ролики транслюватимуться в мережах кінотеатрів та на центральних каналах.

Гостям презентації продемонстрували соціальну рекламу “Кіллер” та “Дитинство без майбутнього”.

Соціальна реклама “Кіллер” – це в першу чергу провокація. Зміст складається з двох сюжетних ліній, паралельних за змістом та однаковим фіналом. Впевнений в собі успішний чоловік випиває у барі після чого сідає за кермо і розпочинає п’яні віражі вулицями нічного міста. П’яний водій – потенційний вбивця, як і бездушний кіллер, для якого життя людини не має цінності.
https://www.youtube.com/watch?v=HvPIzv26L58

“Дитинство без майбутнього” – зворушлива історія маленької дівчинки, чиє життя раптово обривається під колесами автівки, за кермом якої п’яний водій.
https://www.youtube.com/watch?v=rGV9f92h_cw

Головна мета цієї реклами – вплинути на модель суспільної поведінки та сформувати новий стереотип щодо нетверезих водії, свідомо ворожу позицію до керування у стані алкогольного сп’яніння та фактично оголосити війну нетверезим водіям.

Представники Патрульної поліції м. Луцька розповіли жахливу статистику ДТП, спричинених нетверезими водіями. ” За чотири місяці 2017 року в Україні в ДТП, що трапились з вини нетверезих водіїв травмувалось 398 осіб і 25 загинуло.

Опісля презентації відбулася дискусія на тему «Керування у стані сп’яніння: шляхи вирішення проблеми», до якої долучились присутні.

Участь у презентації взяли поліцейські, медики, представники влади, журналісти, а також актори та знімальна команда, як втілила соціальні ініціативи в життя.
Також патрульні поліцейські провели майстер-клас для дітей на тему безпеки дорожнього руху на території культурно-розважального центру Адреналін Сіті.

Серед партнерів, які долучилися до зйомок соціальної реклами магазин мисливської зброї “Зброярня” та КРЦ “Адреналін Сіті”, в якому власне відбулася презентація проекту.