На білих стінах – картини ню. Колона в центрі зали невеликими перегородками розділяє новий ресторан на затишні зони. Відвідувачі кажуть, що це місце, де збуджує не тільки їжа.
Nu Lounge – ресторан-музей днями запрацював у приміщенні «Adrenalin City». Новий заклад вражає естетикою дизайну та гастрономії. Сучасний український живопис з колекції Музею сучасного українського мистецтва Корсаків прикрашає стіни ресторану. На широких столах стоять бокали та красивий посуд. Поруч – меню.
Заклад пропонує всього 12 гастрономічних позицій, та більше трьохсот алкогольних. Винна карта ділиться на три цінові категорії. Але найголовніше, кажуть власники, – це правдива ціна. Адже пляшку хорошого вина в ресторані можна придбати за тією ж ціною, за якою його реалізують в супермаркеті.
Їжу тут готують з «наших» інгредієнтів, оригінально компонуючи їх у вишукані страви. Бренд-шеф закладу – Ярослав Мішанков, який навчався у Цезарь Рітз, Академії кулінарних мистецтв Швейцарії і який у свої 27 вже встиг попрацювати в ресторанах з зірками Мішлен.
За словами бренд-шефа, меню формували з максимально простих інгредієнтів. Вибір їжі також невеликий, адже, на думку Ярослава, розлоге меню тільки заважає сповна насолодитися їжею, адже люди втрачають концентрацію, коли довго щось обирають. Їжа, однак, не залишить нікого байдужим.
«Ми гратимемося з технікою подачі. Будуть прості страви з цікавими презентаціями: сухий лід, рідкий азот і таке інше», – розповідає Ярослав у вільний від приготувань час.
На вихідних відбулося технічне відкриття закладу. Колектив компанії «VolWest Group» першим оцінив цікаву кухню ресторану. Перші гості куштували різноманітні снеки, салати а також основні страви. Лосось, парфе з курячої печінки з томатним джемом, яловичі медальйони та багато іншого вперше опинилися на столах ресторану. Гості оцінювали кожну страву за кількома критеріями: текстура, смак, швидкість подачі, загальне враження.
Вразила всіх незвична подача страви, де за допомогою сухого льоду з тарілки витікав містичний туман.
«Контекст, в якому люди перебувають, – це не просто «пивнуха». Це естетичне середовище. І воно доповнюється естетичною гастрономією на найвищому рівні», – розповідає Ярослав.
«Ми також хочемо змінити культуру споживання алкоголю в Україні. Адже у нас домінує культура важкого алкоголю в той час, як у всьому цивілізованому світі – культура легкого. У нас тут вино в різних цінових категоріях, але за тими цінами, за якими воно в супермаркеті. Ми зробили своєрідний ф’южн: з одного боку у нас висока «мішленівська» кухня, висока естетика інтерєру, а з іншого – корисний (при споживанні у помірних кількостях) алкоголь за правдивими цінами», – каже бренд-шеф.
Офіційного відкриття закладу ще не було. Але Nu Lounge ресторан-музей вже приймає гостей у приміщенні «Adrenalin City».